Tankar om vardagen

Nää. Jag kom bara inte på någon bättre rubrik. Jag tänkte bara berätta lite om vad som hänt det sista..

Nyårsafton blev sådär tack vare några idioter..dock mest 1 persons fel. Det var ganska trevligt innan 12-slaget. Vi "borjade" hemma hos oss med lite mat (kycklingspett, klyftpotatis och bearnaissås) och sen gick vi till Daniel (Alias FLUM). Hos honom blev det porrfilm i julgranen och sen slocknade granen! Och det är fortfarande inte mitt fel! HAHAHA! Den bara slocknade..ingen vet varför. Jaja sen kom vi till 12-slaget. Jesper riggade upp alla fina fyrverkerier som vi lagt massa pengar på! Började fyra av några småraketer..väldigt fint. Sen tände han på den STORA raketen, den lossnade från pinnen, Jesper får SPRINGA och putta omkull 3 personer för att dom inte hörde att vi skrek på dem och sen small raketen precis bredvid dom. Det var första missödet på raketvägen. Sen tände Jesper på dom fina tårtorna (som kostade mest!!) Och dom var jättefina fram tills att en JÄVLA idiot sprang fram och sparkade omkull den ena..då tog Jesper sin påse, gick in i lägenheten och lade sig. Förstår honom..jag blev också förbannad! Men kruxet var att jag hade ingen lägenhetsnyckel och tog mig alltså inte in. Ingen visste vart Jesper hade tagit vägen och han svarade inte när vi ringde..tillslut kom vi in i trapphuset och då kände jag på våran dörr, då hade han låst upp den. Så vi gick in och lade oss. Vi hade ju främmande från Norrland och allt..väldigt trist..Men men i det stora hela verkar dom flesta haft trevligt i alla fall.

Min mage har börjat växa nu..mer än förut i alla fall. Nu ser jag verkligen gravid ut! Fick ändrat min UL-tid idag med. Den 18/1 klockan 8.30 blir det istället. För den 18:de kunde jag vara ledig hela dagen från jobbet med..toppen! Ska bli såååå roligt att få se om det verkligen är någonting i min mage som växer som det ska. Undra hur jag skulle reagera om det inte finns något där..jag menar magen växer ju?

Nä nu får det vara bra för mig för denna gång. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0