Sparkar som sjutton! :)

Satte mig precis vid datorn. Det var precis som att bebisen inte ville att jag skulle sätta mig här. För den började sparka som sjutton och lever livet där inne i magen. Hihi det känns så häftigt! Nästa vecka ska jag ringa till BM för att få en tid. Hon ville att jag skulle ringa efter ultraljudet. Kanske vi får lyssna på lite hjärtljud när vi kommer dit då. Spännande värre! Och så får jag väl ställa mig på vågen igen. Undrar hur det kommer sluta, haha! Jag har ju ingen våg här hemma så jag har inte ens kunnat tjuvkika lite hur mycket jag har gått upp. Jaja, mer om det efter besöket kan jag ju säga då.

Nu börjar jag bli riktigt hungrig. Vi ska käka pizza med några kompisar. MUMS!! Hoppas det inte blir Pingvin då..gillar inte riktigt deras pizzor..och inte deras kebabsås..inte mycket av deras mat jag gillar föresten, så det får nog bli någon annan stans. Och där med basta! Haha!

Satt idag och planerade lite. När vi får lön ska jag ut på en shoppingrunda igen. Jag ska köpa mig lite nya underkläder och så kan man ju faktiskt hitta något gulligt till den i magen också. Jag har ju faktiskt inte ens varit och tittat på några bebiskläder än, utan det vi har i klädväg har vi faktiskt fått. Men än är det ju faktiskt ingen brådska. Det är ju bara roligt, hihi. Ska snart ta tag i att göra iordning en byrå som vi har här hemma. Den ska vi ha alla bebiskläder i sen, nu ligger dom i min garderob, och där är det nog trångt redan. Funderar på att köpa lite sandpapper och slipa ner den och sen måla om den. För den ser faktiskt lite skabbig ut nu, men nu är den i alla fall träfärgad så vi får se vad jag orkar. Sen får vi väl se när vi kan hämta bebissängen som vi ska få låna, den var också träfärgad. Ooh vad mycket jag ska göra. Men man har väl gott om tid på sig sen när man går på mammaledigt.

Nä nu ska jag avsluta detta bebissnack, men det kommer mera det kan jag i alla fall säga direkt! :)
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0