Ny vecka..

Idag går jag in i vecka 19. Magen växer och växer. Undrar hur mycket jag har gått upp i vikt egentligen, haha! Min våg har ju gått sönder så jag kan inte ens tjuvkika på vågen någon gång ibland utan får vänta till BM. Kommer nog få en smärre chock när jag ställer mig på vågen nästa gång, haha. Usch, jag fasar för hur mina blodvärden kommer att se ut också, inte bra inte bra. Men men har lagt in lite nya bilder på http://MissLundgren.bilddagboken.se om någon vill se tjockisen, hihi. Vad som händer med magen annars är väl att bebisen sparkar och lever livet där inne just nu. Allt känns ganska underbart faktiskt. Kan inte bli lyckligare!

Nä det var allt för denna gången..orkar inte skriva mycket idag!
Nu blir det till att ligga på soffan resten av kvällen! GOTT SOM F-N!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0