Jippie!! :D

Idag har jag shoppat, det ska ni veta haha! Jag har köpt mig ett par mammabyxor och en mamatröja, jättefint!! Och så har jag äntligen fått köpt mig en kalender också. Kanske jag äntligen kan komma ihåg alla datum. Eller i alla fall kan jag tjuvkika i kalendern haha! Denna kalender var faktiskt bra, man kan byta ut "framsidan" och "baksidan" och sätta in en eller flera bilder genom att byta ut en grej i en plastficka, mycket bra tycker jag. För jag kommer nog vilja sätta UL-bilden där i, fiffigt va? Hihi, nöjd blev jag i alla fall. Och gubben min fick ju köpt sig sin älskade rakapparat som han har tjötat om i flera månader nu, han blev också nöjd tror jag. Men jag blev nog mest nöjd i det fallet också eftersom resultatet var super, hihi.

Sen har mina böcker som jag har beställt kommit också, superbra! Nu kommer jag nog ligga och läsa hela kvällen, om ingen annan har något bra förslag? Jag är liiite rastlös och har lite spring i benen, medan Jesper är halvdöd efter att ha klivit upp klockan kvart över 2 inatt!? Jaja åter till mina böcker, dom heter "Handbok för gravida, allt din läkare INTE berättar", kan vara spännande hehe! Och den andra heter "att föda", då kanske jag blir lite lugnare inför förlossningen, fick tips om att den var väldigt bra i alla fall. Att den skulle "hjälpa till" så att man såg fram emot förlossningen istället för att vara rädd för den. Spännande värre! Jag har fått värsta shoppingmanin, jag vill bara köpa, köpa och köpa. Allt från bebissaker till inredningsprylar..tur är väl att vi inte har dom pengarna just nu, annars hade det nog blivit några saker denna månaden haha!!

Nä nu får det nog vara nog för denna gången.
Nu är det duschtime för mig!
Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Anki

ett tipps: då ni får ultrljuds kortet på bebben så scanna den o skriv ut på fotopapper..för dem korten ni får bleks det till slut så då har ni inte kvar kortet på bebis utan bara ett vitt pappet..

2008-01-14 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0