Jag vann! :)

Jag vann auktionen på tradera. Så nu har jag massa bodysar och lite tröjor och lite byxor. Restan av "nyfödd" storlekarna kommer jag nog köpa "själv" i butik. Kanske bjuder på någon sovpåse eller så men inte så mycket mer. Har i alla fall varit iväg och köpt mig några nya trosor idag..vanliga trosor! Tycker dom "små" trosorna är så obehagliga hahaha!! Och snart har jag växt ur alla mina kläder..nu kan jag typ bara ha mina mammabyxor som jag köpt och ett par mjukisbyxor..inte ens arbetsbyxorna kan jag ha. Och det är JOBBIGT eftersom jag MÅSTE ha byxor med reflex på. Men men jag ska i alla fall köpa mig ett par hängselbyxor snart..hihi det är sååå fint. Magen växer som den ska..tror jag..växer gör den i alla fall. Bilder finns på http://LillaMalin.pixbox.se och http://MissLundgren.bilddagboken.se

Tog av mig min förlovningsring igår med. Den har inte blivit för liten än men jag vill inte riskera att den fastnar så vi får klippa bort den till slut. Så nu hänger den i ett halsband runt min hals. Som en vis kvinna en gång sa "den är ju närmare hjärtat när den hänger där" vilket är väldigt sant. Men jag hade faktiskt hellre haft den på fingret. Känns ganska naket där nu efter att ha haft den på mig i över 2 år. Men även detta är nog värt det i slutändan.

Nä nu orkar jag inte skriva mer för denna gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0