Ingenting känns bra

Idag är en sån dag där ingenting känns bra..efter jag kom hem från jobbet så satte jag mig i fotöljen och bara ville gråta, dock grät jag aldrig men hade någon sagt något dumt åt mig så hade det nog kommit direkt. Kan man bara få sånna här dagar helt plötsligt? Förut kände jag ju såhär varje dag, men inte längre..men idag kom det till mig bara, som en våg från ingenstans. Suck! Och så ät jag en portion pannbiff och potatismos, var det gott? Nää det smakade verkligen ingenting!! Vad är det för fel på mig? Tycker inte om någon mat längre, är inte sugen på någon mat längre. Har kännt så i flera dagar nu, maten smakar inte bra och jag är inte sugen på någonting. Inte ens mina cheez balls jag fick idag smakade bra..då är det illa..Jesper blev helt förstörd och trodde att något hade hänt när han såg på mig. Men det är ju ingenting som har hänt. Är bara jävligt trött och väldigt hängig idag. Och som sagt, ingenting känns bra. Jag har ont i ryggen och har börjat få en jäääädrans foglossning..det hugger i höfterna och i ljumskarna. Hoppas verkligen att jag får havandeskapspenningen beviljad! Nää nu ska jag sluta gnälla för stunden..

På fredag kommer det som vi har längtat efter så mycket..ultraljudet! Ska bli spännande och roligt att få se den lille..känner den gör jag ju redan, till och med Jesper har fått känna den en gång. Hihi det är såå spännande!!

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv framför tv:n!
Ha en underbar dag då!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja det e sådana dagar då man e gravid=) i know...hade måååånga sådana perioder..*ler*

2008-01-14 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0