Hallå eller?

Varför är det så att man alltid känner sig så handikappad när man inte har någon bil hemma..? Jag menar, hade vi haft bilen hemma hade vi inte behövt den, det lovar jag! Men nu blev jag enormt sugen på hemkokt kola..och vi har inte alla ingredienser hemma..och jag har ingenting hemma som kan stilla suget!! Jag går i taket!! Haha, nej jag är fullt normal..eller inte..

Idag blev det en längre arbetsdag än vad som har varit normalt dom senaste veckorna. Var inte klar fören klockan 15.30 och då skulle vi ju till trollhättan och bröta av allt skit också. Så jag kom inte hem fören 17.00. De senaste veckorna har jag varit hemma absolut senast 15.45. Spännande att se hur morgondagen kommer att se ut. Fasar över det eftersom det är fredag. Har en tendens att vara mycket då bara för att man vill ha helg.

Nästa vecka på onsdagen ska jag i alla fall till läkaren. Får förhoppningsvis ett läkarintyg då på att jag tidigare varit sjukskriven för ryggen. Borde vara lättare att få havandeskapspenningen då fastän hon inte trodde att det skulle vara några som hellst problem för mig att få det eftersom jag har ett VÄLDIGT fysiskt ansträngande jobb. Eftersom min arbetsgivare förväntar sig att jag ska sluta jobba i april någongång så skulle det vara väldigt skönt att få allt klart så snart som möjligt. Och nästa måndag ska jag till barnmorskan igen. Ska få lyssna på bebisens hjärtljud. Ska bli såå spännande! Ser verkligen fram emot det.

Nä nu ska jag se på kustbevakarna!
Ha en bra kväll!

P.s. Imorgon kommer det upp nya bilder på magen på http://MissLundgren.bilddagboken.se och hhtp://LillaMalin.pixbox.se D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0