HÄFTIGT!!!

Haha! Jag har just sett det fränaste! Har ju kännt bebisen sparka där inne i magen ganska väldigt massa gånger nu. Har till och med kännt med handen utanpå magen och Jesper har kännt den. Nu sparkar den som sjutton så jag lade mig ner på rygg och tittade på magen varpå hela magen studsade till!!! HAha såg så fränt ut så jag trodde jag skulle dö! Började skratta högt för mig själv. Sen hände det igen, och igen..fränt som fasen!! Hohoho!

I alla fall så var jag hos läkaren idag, ville ju ha ett intyg på att jag inte är helt bra i ryggen, plus att jag börjat få foglossning, inte alls skönt! Och hon FÖRBJÖD mig att springa i trappor (???). Hur f-n ska det gå? Jag springer ju i trappor på jobbet, ibland flera gånger per dag. Vi har ju EN(!!) trappa upp till våran lägenhet med, känns oerhört dumt att ta hissen, och det tar så lång tid att vänta på den förbaskade hissen. Ingen idé ju. Går MYCKET fortare att gå..men nu får jag inte. SKA använda hissen där det finns hiss, oavsett det bara är EN eller om det är 30! Jag vet inte hur mycket jag kommer följa hennes "råd" för jag måste ju sköta mitt jobb. Men ska försöka så gott jag kan i alla fall. För jag vill ju inte göra detta värre än vad det är. Ska hämta mitt intyg imorrn, då är det bara moderskapsintyget som behövs sen ska jag skicka iväg mina papper och hoppas att jag får havandeskapspenningen!

Nu ska jag lägga mig och titta på min hoppande mage, hihi!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0