Fortfarande inte bra

Idag sitter man hemma och snorar och försöker prata. Har fortfarande ingen röst men den har allt blivit lite starkare. Tror jag. Min feber har nog nästan försvunnit, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med jobbet imorn. Eftersom att jag fortfarande är sjuk idag. Huvudet känns ganska tungt nu. Usch! Ingen bra helg detta. Men en positiv sak är väl att jag har börjat få tillbaka mina hungerskänslor nu. Och det är med STORM dom har kommit tillbaka. Har ganska nyss käkat 1 äpple, 1 mandarin och 2 mackor, men nu är jag hungrig igen! Helt otroligt..är väl graviditeten som spökar kanske? Men åter till jobbet. Jag kanske borde vara hemma imorrn med för att inte göra det hela värre igen? Får höra vad chefen säger, vi skulle höras av idag.

Sen ska jag försöka få mig en tid hos en läkare med. Kanske jag kan få ett intyg på att min rygg har varit väldigt dålig, kanske man kan få tidigare havandeskapspenning. För jag vet inte hur länge till jag orkar lyfta massa tunga paket. Har redan börjat få ont i ryggen igen. Och så har jag börjat få lite foglossning också. Men jag lovar att allt är värt det i slutändan! En liten del av mig och dig. Hur underbart som hellst.

Snön som kom (ca. 1 dm) har nu börjat smälta..igen..vilken bra vinter!

Nä nu orkar jag inte sitta här mer. Ska ta mig en dusch och se om jag piggnar till!
Ha en bra dag.
Mvh Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0