Vad har hänt med mig?

Ja, nu ska ni få höra nått ni trodde att ni ALDRIG skulle få höra, i alla fall inte från mig! Jag, Malin Lundgren, har gått med på att köpa en volvo..Ja ni hörde rätt! Jag har gått med på att köpa en V70 eller något liknande. Vi behöver en kombi och Jesper tjötar om en volvo..så jag har gett mig. Vet ju att volvo är en av världens säkraste bilar att åka i, och det är väl huvudsaken va? Speciellt nu när vi ska få bebis också. Det tycker jag i alla fall. Vi ska ha en familjebil där barnvagnen får plats i bagagen UTAN problem. Vi hade väl egentligen inte tänkt byta bil och vi hade egentligen inte behövt det. MEN, detta stora MEN, det var väldigt väldigt krångligt att få ur OCH i barnvagnen, tyvär.

Nu börjar foglossningen bli väldigt jobbig. Men jag får bita ihop..behöver ju bara jobba 1,5 månad till. Sen ska jag sluta jobba. Ska bli gött. Kommer nog bli lite spurtande dock. Vi kommer vara fattiga dom 2 sista månaderna. För jag kommer shoppa bebiskläder, amningskläder och en massa andra småsaker som man behöver till bebisen. Har gjort en lista som jag får bocka av när det är köpt och sådär. Får väl se, kanske tar mig en tur med shoppingvagnen på måndag redan, eftersom jag är ledig då. Ska bli sååååå skönt. Dock så är det BM-besök på måndag och så ska jag till snälla farbror doktorn med 2 av katterna. Snipp snipp sen hoppas jag att dom blir lugnare och snällare båda två. Annars måste vi nog göra oss av med dom. I alla fall 2 av dom. Nä usch, jag vill ju inte det..

Nä nu ska jag ge Casper sin medicin, sen ska jag titta på lite tv, sen är det sängen som gäller..är trött så inni..
Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0