Ujj ujj..

Det luktar verkligen inte gott i vårat sovrum Det luktar bakfylla så jag inte ens kunde sova. Inte mums! Haha! Blev så att jag fick åka och hämta Jesper igårkväll ändå. Hade ju i och för sig inget bättre för mig. Men det var verkligen svinkallt ute. Och bilen hann inte ens bli varm i motorn innan vi var hemma igen. Haha! Han hade ju gått till "agneberg", säger han! Men i själva verket hade han gått till busshållplatsen vid lilla torget! Hahaha! Han var inte dåligt full. Gick in i våra fina brevlådor här nere i trapphuset, hrm. Så det gav resultatet att det inte luktar mums i vårat sovrum idag.

I alla fall så tänkte jag berätta att i fredags var jag och hämtade mitt läkarintyg. Det var ett ruskigt bra läkarintyg måste jag säga. Nu tror jag det är nästan klart att jag kommer få min havandeskapspenning. Läkaren som utfärdade det var underbar också. Hon förstod mig verkligen! Första läkaren som inte sitter och säger, "du är alldeles för ung för att ha dom besvären". Kändes verkligen skönt! Så nu ska jag bara be min barnmorska om mitt moderskapsintyg (jävla massa intyg hela tiden) så ska jag skicka in alla dom där papprena. Känns skönt att få det gjort i alla fall. Ska ju till barnmorskan på måndag, då ska jag be om det. Och så ska jag få lyssna på hjärtljuden också. Ska bli väldigt spännande och roligt, hihi.

Nä nu ska jag titta lite tv, och kanske äta lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad skönt att få besvären tagna på allvar! Gick det bra hos BM idag? Var också idag och fick lyssna på min lilla alien!
Underbart! :)

2008-02-04 @ 19:10:52
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0