Starkare och starkare

Nu sparkar bebisen bara starkare och starkare. Ibland är det nästan obehagligt när den sparkar så jag hoppar till som tusan. Och den har börjat sparka högre upp också, dröjer nog inte länge fören sen kan få in några klacksparkar i revbenen, haha. Kanske en blivande fotbollsspelare? Man vet aldrig. Enligt Jespers lillebror så kommer det tydligen bli en fotbollsspelare av junior.
 Har gått 21 hela veckor idag, ska ta några kort på magen sen tänkte jag. Just nu orkar jag inte. Är trött och hungrig och så har jag ont i hela kroppen också. Hade varit gött att bli sjukskriven. Men jag har verkligen inte råd att bli det, och för den delen vågar jag inte bli det heller. Jag får stå ut, det är ju "bara" 2 månader kvar nu! Sen blir det till att söka nytt jobb igen..efter mammaledigheten. Om jag inte ska försöka komma in på den utbildningen på tjörn. Hade vart fräckt. Men vi får väl se vad som händer i framtiden. Just nu vill jag bara fokusera på att ta en dag i taget.

Ikväll blir det till att ligga hemma i soffan och kolla på One Tree Hill. OOoh vad bra det är alltså. Har köpt boxarna säsong 1+2, så jag och Jesper är som bänkade på kvällarna nu, hihi. Fast det kan hända att man kikar lite på Lets dance också. Och vi ska äta god mat ikväll. Grillad kyckling och potatissallad, mumma mumma!

Sen hände något roligt igår. Vi åkte äntligen ut till torp och köpte tvättmaskinen vi har pratat om att köpa så länge. ÄNTLIGEN säger jag bara! Så nu behövs bara 2 små delar och sen ska vi sätta igång att tvätta. Den är så fin så, och tro det eller ej men den passade PRECIS in bredvid handfatet, hihi.

Nä nu ska jag sätta på en diskmaskin tror jag, massa maskiner vi har, hihi.
Glöm inte att kika här med jämna mellanrum: http://MissLundgren.bilddagboken.se och http://LillaMalin.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0