Ständigt återkommande :P

Detta ständigt återkommande samtalsämne i min blogg, bebisen. Igår sparkade den så hårt att jag höll på att flyga ur soffan. Jesper hade precis gått och lagt sig, då kom världens kick! Jag lade mig ner på rygg och lyfte upp tröjan, då kom en till, hårt som tusan! Så jag sprang in till Jesper så han skulle få se och känna och jodå, den lille sparkade lika hårt igen. Den har aldrig sparkat så hårt tidigare, haha! Det känns att den växer i alla fall. Och idag sparkade den så hårt nere vid mitt ärr (blindtarmsop.) att det till och med gjorde ont. Haha! Detta är så spännande så jag njuter varje gång bebis sparkar! Men det finns negativa saker med..börjar känna mig som en fet ko, osmidig som få. Jag gör knäppa saker utan att tänka på det, idag till exempel satt jag i telefon samtidigt som jag körde bil, detta resulterade i att jag blinkade åt fel håll när jag svängde..(!!!!) Hahaha! Och så har jag världens sämsta minne också..fattar inte att jag kan glömma vissa saker..får till och med lägga in påminnelser i mobilen, tur att den finns dock. Lämnade mina papper till Marina idag med (chefens fru). Hon ska fylla i mina omplaceringspapper. Sen får jag väl se till att skicka in dem med, så jag kan få gå på havandeskapspenning snart..om 2 månader..

Nu håller tvättmaskinen på att centrifugera och leva om like hell. Hoppas inte grannarna störs allt för mycket. Vi har ju ändå fram till 22 på oss att "leva om". Men ändå, man bryr sig ändå om sina "fina" grannar. Jag vill verkligen flytta. Dock inte på grund av grannarna utan för att jag inte trivs i denna lägenheten. Men vi har skrivit upp oss på en masa lägenheter och så har vi skrivit upp oss som sökande på HSB. Hoppas det kommer någon lägenhet snart!

Nu är tvättmaskinen klar, så nu ska jag hänga upp lite tvätt sen är det sängen som gäller. Det kan jag lova!
Ha en bra natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0