Paket! :)

Idag kom det paketet som jag har längtat så efter. Vann ett stort klädpaket förra veckan på tradera, fullt med newborn-kläder. Kläderna var jättefina och välpackade så jag blev väldigt nöjd. Man kan göra massa fina affärer på tradera. Verkligen! 

Sen fick jag ju en sak till som jag har väntat på, oriflamekatalogen. Ska se om jag kan få lägga en beställning denna gången så inte katalogerna börjar krångla igen. Fick en katalog sen slutade dom komma till mig. Väldigt märkligt faktiskt. Men nu så ska vi försöka lägga en beställning! Så är det någon som är intresserad av att kanske köpa något från oriflame får ni gärna höra av er, hehe!

Måste komma ihåg att skicka in havandeskapspapprena imorn! Har räknat ut att från och med den 21/4 kan jag få havandeskapspenning. Så jag håller verkligen tummarna nu. För det börjar verkligen bli ansträngande att lyfta stora, tunga, otympliga paket. Har ont i ryggen varje dag och har börjat känna av foglossningen mer och mer. Men men, som sagt, allt är värt det i slutändan!

Nu ska jag kika på lite tv. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Fia

Om besvären blir för stora så ska du kunna få ut sjukskrivning, det borde inte vara några problem.

2008-02-06 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0