Nu jädrar!

Nu ska jag blogga lite! Har haft ett litet uppehåll denna veckan då jag varken orkat eller kommit ihåg att blogga. Men nu går jag ju in i en ny vecka och sånt är alltid spännande, eller hur? Hehe. Och nu har det börjat planeras riktigt ordentligt. Ska bli så spännande och roligt. Och att det var så seriöst trodde jag inte, men joho då! Och jag är med på noterna til 100% Nej jag pratar inte om bebisen utan jag pratar om nått annat!

Nu har jag vilselett er lite, hihi. Men nu är det åter till bebissnacket igen. Bebisen sparkar nu ca, 1 cm under revbenen!!??!?! Dröjer nog inte länge fören jag får ont, i alla fall så hårt som bebisen sparkar nu så vill jag inte veta hur det kommer kännas ifall den får in en riktig klackspark i revbenen. Uscha mig säger jag!
 Nu börjar jag bli riktigt hungrig också, fasst det är inget ovanligt när det gäller mig. Fantasin är också kass så det får nog bli något enkelt idag. Så var det med det!

Ikväll blir det nog kanske till att se Lets Dance, om vi inte åker ut på ofogheter eller nått, men knappast. På söndag lutar det åt att bli grillning i alla fall. Men beroende är man ju på vädret, är det fint så blir det i alla fall med största sannorlikhet GRILL i solen!! Mysigt värre! Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Jag har ju blivit lat med tvättandet av all tvätt som ligger i säckar här hemma, så jag får nog ta upp det igen. Jag har ju ändå en egen tvättmaskin av en anledning, hihi.

Nä nu ska jag klä på mig lite kläder och så ska jag ge kissarna mat, sen ska jag ha mat!!
Ha en bra helg!

P.s Det finns nyuppladdade bilder på http://MissLundgren.bilddagboken.se och på http://LillaMalin.pixbox.se D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0