Herre jösses vilket liv!!

Den sparkar och buffar och har sig i magen nu. Inte en lugnt stund, hihi! Lagt upp lite nya bilder på http://misslundgren.bilddagboken.se och http://lillamalin.pixbox.se eftersom jag går in i vecka 23 idag. Magen växer och frodas, hehe. Börjar snart bli riktigt stor. Men än är det ingen "på jobbet" (ute på turen) som sett något, och OM dom ändå har sett nått så har dom inte vågat säga nått i alla fall, haha! Dom kanske bara tror att jag har blivit fet, eftersom det inte syns så mycket på min mage i mina "arbetskläder". Men det ska bli roligt att se deras reaktion sen när jag börjar springa mer utan jacka och magen växer ännu mer. Man har ju blivit lite "bundis" med vissa på olika ställen. Men men så är det..

Det har varit en tung arbetsvecka denna veckan. Har varit sen nästan varje dag. Jobbat 8 timmar 1 dag denna veckan, resten har blivit övertid. Den längsta dagen var 10 timmar lång, utan rast. Och foglossning som heter duga!!! OAJ vad ont det kan göra, och vad trött man blir i hela kroppen!! Ska nog börja ta min medicin med. Järnmedicinen, har inte varit så duktig med den eftersom den smakar fruktansvärt! Men nu börjar jag få yrsel och känna mig hängig så jag tror minsann jag ska börja på måndag. Får lägga in en påminnelse i mobilen bara, för annars lär jag ju glömma det, som med allt annat!  Och inatt var nog den hemskaste natten på länge. Vaknade vid 3-4 tiden av att jag hade kramp i vaden, och krampen ville verkligen inte släppa heller! Men när den väl släppte så kunde jag somna om igen, för att vakna upp typ 15-20 minuter senare, då hade jag kramp i andra vaden. Herre j-vlar säger jag bara! Är fortfarande öm i den ena vaden.

Men nu får det vara nog för denna gången. Jag ska se på lets dance!
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anki

Om du får sån där kramp i benen så sov med en kudde el nå under bena så dom kommer lite högre upp...

2008-02-15 @ 21:03:02
Postat av: Fia

Kranperna suger, känns som om man bara vill skrika rätt ut *usch* I en pappabok beskrivs det ungifär såhär:
Om du vaknar av att din kvinna skriker mitt i natten så behöver du inte oroa dig, hon ska inte föda ännu utan hon har snarare bara kramp i vaderna.

Nått åt det hållet stod det iaf ;)
Stakars oss...

2008-02-16 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0