Helgen

Liten summering av denna helgen då? Ja, i fredags satt vi bara hemma och gjorde ingenting. I lördags var jag, Malin och Malin ute på torp och shoppade lite kläder. Det blev dock inte riktigt vad jag tänkt mig. Jag köpte inga byxor, egentligen det jag behövde mest. Men jag hittade ju en sån klänning som jag har letat efter, så det fick bli den och så 2 tröjor och 1 par mammastrumpbyxor. Jag blev väldigt nöjd faktiskt och jag hade ju nästan 300 kronor "över" så jag får nog hitta ett par byxor som är lite billigare än dom jag hittade. Funderar på att bjuda på ett par hängselbyxor på tradera istället, för MAX 300 kronor då, då har jag ju köpt kläder för såpass mycket pengar som jag hade tänkt denna månaden, hihi. I alla fall. På lördag kväll så var vi bjudna på kalas. Niklas fyller år (egentligen idag). Dom bjöd på thai-mat som var riktigt god. Och sen satt vi mest och tjöta på hela kvällen. Det var trevligt att få träffa lite folk. Även om jag blir trött så fort så var det ändå gött att komma ut ur lägenheten för en gångs skull.

Idag händer inte så mycket. Ska väl försöka få i mig lite frukost. Jag blev så grymt sugen på choklad och jag är utan bil, suck. Sen blir det nog knappt att få på sig några kläder för det finns aldrig nått att göra på söndagar, speciellt inte när Jesper är iväg och spelar ute i bokenäs. Fasst han lär väl ringa mig om några timmar och fråga om jag ska med tll Pingvin och käka. Det brukar han göra efter att dom har spelat, hehe.

Har lagt upp lite bilder på http://www.pixbox.se/usr_show_id65395_page0_order1.html och på http://misslundgren.bilddagboken.se från kalaset igår.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0