Dags igen!

Nu var det dags igen. Ska förgylla eran dag med ett litet blogginlägg. Jisses! Tänk om man ändå hade gjort det, haha! Patetisk..

Vaknade idag av att ha fruktansvärt ont i ryggen. Kunde knappt röra mig i sängen. Så det blev inte att åka och slänga skräp idag heller. Men men, det får väl bli en annan gång. Dock har vi varit ute på torp och köpt dom där munstyckena vi behövde till den nya tvättmaskinen. Så nu funkar den! Jag har slängt i en tvätt med handukar och sånt. Känns väldigt skönt faktiskt att ha en egen tvättmaskin. Och våra katter är alldeles facinerade, haha! Dom ligger och tittar på den med förtjusning.

Nu börjar jag känna att jag är väldigt hungrig. Gubben åt ju på Mcdonalds förut och jag ville bara inte ha. Började må illa bara jag tänkte på "dunken-mat". Jag åt bara en glass, lite morötter och en dricka. Så vad ska jag äta sen då? Eller NU? Funderar på att koka lite pasta, men jag orkar egentligen inte. Kanske får dra iväg gubben och köpa lite mat till mig.

Vilket vettigt inlägg detta blev då. Väldigt. Kan ju berätta att jag i alla fall har vunnit ett regnskydd med tillhörande insektsnät till barnvagnen. Det var helt nytt också! Superbra! Dock så var färgen vinrött, men vad spelar det för roll? 60:- var ett bra pris tycker i alla fall jag! Så nu får det vara nog med shoppande tills lönen kommer. Kan ju säga att vi blev lite halvfattiga efter att ha köpt tvättmaskinen, barnvagnen och en bilbarnstol på samma månad. Haha! Vi tänker kanske inte så långt att vi borde ha spridit ut det lite. Men det känns i alla fall skönt att ha det gjort också. Allt betalt och klart, känns toppen faktiskt! Så nu kan jag ju börja shoppa lite mer "onödiga" saker, hihi!

Så, det är ju lördag, vad händer ikväll? Ingen som hellst aning faktiskt. Kanske blir det att slänga på en tvättmaskin till när denna är klar..eller så kanske man drar "ut" en sväng och kollar läget. Känns ganska trögt att bara sitta inne hela tiden, det lär man ju göra snart ändå, när man blir för STOR för att orka gå ut..

Nä nu får det vara nog skrivet för denna gången!
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0