Vilken pina!

Fy sjutton, ska aldrig mer åka tåg med såhr stor mage. Trodde inte det skulle vara så jobbigt, men tji fick jag. Hamnade i en väldigt mysko hytt med, jaja jag fick sova några timmar i alla fall. Men bebis gillade verkligen inte när det gungade fram och tillbaka och skakade och hade sig. Så h*n kommer nog sova hela dagen idag, hehe. Nu har jag kommit fram i alla fall, känns skönt. Ska snart låna duschen i alla fall. Sköööönt ska det bli. Man känner sig ju inte allt för fräsch nu kan jag lova.

Imorrn ska vi till mormor klockan 15 sen får jag ta det lite som det kommer. Idag kommer jag nog mest ta det lugnt. Kanske åker förbi Jenny en sväng och tittar på hennes nya lägenhet. Känns skönt att ha en bil att låna i alla fall. Så tar man sig överallt dit man vill. Kanske skulle åkt till stan en sväng. Men man r ju helt slut i ryggen och sådär så vi får se.

Men nu orkar jag inte skriva mer idag, i alla fall inte just nu.
Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0