Very nice!

Det är helt underbart väder ute, fattar egentligen inte varför man sitter inne. Men vi är ju som vi blev. Jesper sitter och spelar sitt nya spel, GTA4, och jag sitter vid datorn i BH och trosor och håller på att svettas ihjäl. Men vi kanske ska hem till en kompis snart, om han har lust att umgås med oss, hehe. Man kan ju aldrig vara för säker menare jag.

Jag har börjat shoppa lite på tradera igen, denna gången åt mig själv. Kolla in detta http://www.tradera.com/12mm_Kortare_Tungstavar_Glitter_Glow_65stk_-auktion-63575486 . DOM har jag bjudit på, det är ju hela 65 stycken till ett sånt bra pris! Tyckte att jag börja förnya mig lite, haha. Som att inte hela jag förändras hela tiden?! Jaja, shit the same. Jag ville ha dom i alla fall.

Det har varit fullt liv inne i min mage idag, värsta cirkusen! Det känns faktiskt som att h*n har lagt sig med huvudet neråt nu, på tiden tycker jag, hehe. Men sammtidigt känns det som att h*n forotfarande snurrar och gör kullerbyttor. Får väl se nästa gång jag ska till bm. Hoppas då också att magen har sjunkit lite, annars vet jag inte vad som händer. Kanske blir det ett kejsarsnitt? Vi får väl se, då har vi i alla fall ett bestämt datum som bebis SKA ut.

Satt precis och läste en annan tjejs blogg. Hon och hennes dotter var utomlands, i thailand. Fatta skönt det hade varit. Få bo på hotell och leva lite i lyx. Men men det får nog vänta några år.

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder sen bär det iväg till kompisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0