Vad nu??

Jahapp, när jag tog bilder på tjockismagen idag upptäckte jag att jag faktiskt börjat få bristningar nu. Dom är fortfarande små och väldigt få, men det blommar säkert upp mer och mer för varje dag nu. Aldrig ska man bli förskonad av nått. Men som jag sagt tidigare och som alla andra säger, ALLT är värt det i slutändan. Och det tror jag också. Tänk själva att få sitta i soffan med en liten liten bebis i famnen. GUUUUD vad mysigt! Och nä, jag är inte alls avundsjuk på er som redan fått eran bebis *grön*. Nä jag får snällt vänta, hehe. Men gud vad stor och klumpig jag känner mig nu. Jag når inte golvet och det är en pina att ta på sig sockarna, haha! Men jag överlever. Om inte annat får väl Jesper klä på mig, han kan ju behöva öva, haha. Bilder finns i alla fall på http://LillaMalin.pixbox.se och http://MissLundgren.bilddagboken.se ni får välja efter tycke och smak.

Jag hade tänkt lägga min beställning på oriflame nu, men jag får nog rådfråga min kära gubbe först. För beställningen blev lite större än jag förväntat mig. Beställde ju även lite doftprover och läppstiftprover som man kan visa sen när man ska sälja, vilket är bra så folk väljer rätt färger, hehe. Och så behövde jag en ny mascara som jag ska beställa och lite mer sminkgrejer. Och en necesär som verkar toppen! Den hade kostat 200 kronor men dom sålde ut den nu för 59 kronor, hur bra är inte det? Men hela räkningen slutade på typ 300 kronor plus frakt. Så jag vet inte om jag ska vänta med vissa saker. Men då kanske jag inte får dem till lika bra pris? Äsch jag får väl fråga chefen vad han tycker, hehe. Han kanske slår mig på fingrarna...

Nä nu får nog gubben ta och kliva upp, vi har ju massa att göra idag. Upp och hoppa. Torp snart i alla fall, ska handla lite inför imorrn och så ska vi handla lite mat att äta idag. Fiskpinnar, hemmagjort potatiosmos och remoladsås, fy vad jag har varit sugen på det hur länge som hellst. Och ägg, fy va gott. Jag har börjat få sug på så konstiga grejer nu, eller ja dom är väl inte så konstiga egentligen. Men igårkväll så vad jag sugen på hårdkokta, kalla ägg och blåbärspaj, inte ihopblandat men ändå. Jag var sugen på båda sammtidigt, haha. Men det slutade med att vi köpte ett paket mariekex och mjölk, hehe. Men nu har gubben klivit upp, så nu ska jag tvätta bort mitt gamla smink som jag inte orkade tvätta bort igår och sen ska jag lägga på nytt, dock bara lite mascara eller nått eftersom jag ändå tänkt duscha sen när vi kommer hem. För imorrn är det TÅG som gäller, norrland here I come!

Nä nu har inte jag tid att sitta här längre. Ha en bra dag allihopa, får se om jag hinner blogga mer imorrn, men tror inte det.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0