Vad har jag gjort??

Jag lade ju in en lista tidigare idag på vad jag skulle försöka prestera under dagen. Blev dock inte riktigt som jag tänkt mig men här har jag bockat av lite.

[X] Tvätta (Fick bara bli en maskin eftersom jag inte har någonstans att hänga upp det)
[X] Plocka undan och dammsuga i vardagsrummet (Till och med soffan)
[ ] Plocka undan och dammsuga i köket
[ ] Renbädda och kanske dammsuga sängen (skulle nog behövas)

Resten fick jag nu strunta i eftersom ryggen sa aja baja efter att jag dammsugit soffan. Och så var det ju en liten fuling som kom och drog med mig till torp med, innan jag skulle börja städa! Så jag har heller inte haft riktigt den tiden som jag hade tänkt ha, med pauser och sånt ni vet. Men jag har i alla fall fått startat en diskmaskin också, så lite duktig har jag faktiskt varit.

Nu frågade en kompis om vi ville med och grilla ikväll. Och det vill vi förståss, det är ju så grymt bra väder! Men jag förstår inte riktigt hur Jesper ska klara av att vara vaken, hehe. Han gick ju upp typ vid 2-tiden "imorse". Men han verkade då vilja följa med i alla fall. Ska se om vi kan få åka med Jimmy ut till skeppsviken bara. Och kanske förbi affären innan så vi får köpt oss lite att grilla. Guuuud så jag har längtat efter grillad, riktigt grillat kött. Härliga vår!

Nu får det vara slutbloggat för denna dagen tror jag faktiskt. Kommer försöka ta lite kort ikväll som jag lägger upp antingen på http://MissLundgren.bilddagboken.se eller http://LillaMalin.pixbox.se eller kanske både och, får se vad jag orkar.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0