UTTRÅKAD!!

Jag har riktigt riktigt tråkigt just nu. Sitter och väntar på att gubben "BARA" ska spela färdigt det uppdraget han håller på med. Men men, jag får väl skylla mig själv eftersom att det var JAG som köpte spelet åt honom! Jaja, det är väl tur att han är nöjd med det i alla fall. Men så fort han är klar ska vi hem till en kompis. Där kan jag ju låna en tv i alla fall, om dom ska greja med den lilla grejen det vill säga. Det var någon plupp till någon comradio eller nått sånt. Jag är inte så insatt och jag fattar noll.

Kom precis på att jag och Jesper hade en liten "aniversery" den 16 april. Då hade vi varit tillsammans i 2 år och 6 månader. Dock så firade vi ingenting eller så, vi kom inte ens ihåg att säga "grattis" till varandra. Om det nu är något man ska göra? Jag vet inte, har vuxit ifrån sånt lite. Kanske, kanske att vi någon gång "firar" helårsdagar men det är knappt det. Den 16 oktober, då vi "firade" 2 år så tror jag att vi käkade på Harrys här i stan, men det händer ju att vi gör det även om vi inte har något att fira. Fasst iofs hade vi väl 2 orsaker till att fira den 16 oktober 2007. Dels våran 2årsdag och bara ett par dagar tidigare, närmare bestämt den 11 oktober, så visade det sig att jag var gravid. Så vi firade ju två saker i en smäll.

Imorrn får inte jag glömma att åka ut till torp! MÅSTE köpa mer järnmedicin nu! Den är slut. Eller ja, jag kan ta den 1 gång till, sen är den slut. Så jag FÅR inte glömma det!

Sen blev jag förbannad när vi var och handlade. Jag ville ju sååååå gärna ha jordgubbar och grädde idag, men det var slut!! *MORRA* Ska kanske gå in på konsum på skogslyckan sen och kolla om det finns där! För jag MÅSTE ha jordgubbar nu, jag ger mig inte förens jag får det! Och där med basta, hehe.

Har i alla fall fått liiite gjort idag, tvättat 1 maskin och diskat 3, duktiga vi är. Och så har vi slängt en säck med skräp och bordsskivan som var trasigt från ikea. Funderar på att slänga det gamla skrivbordet med, men vi får se. Hade verkligen velat slänga lite onödigt skit nu när uddevallahem ändå har ställt ut en container för oss som bor här. Toppen faktiskt!

Detta blev mitt 3dje inlägg idag, jisses! Jag har börjat blogga som en tok ju! Men nu måste jag sparka gubben i röven för att kunna åka!

Kommentarer
Postat av: Anki

inte det minsta lilla=) eller no kändes det ju men inte att det gjorde ont så...men det e ju hur hög smärttröskel du har oxå, och min e gode hög..

2008-04-30 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0