Trevligt värre

Ja det har varit en trevlig dag idag. Åkte iväg och hämtade Jennifer från skolan kvart över två och sen åkte vi hem till mormor. Där var det fullt hus. Mormor, Donald, Katja, Malte, Malva, Nathalie, Jonathan och efter en stund kom gammelmormor och gammelmorfar också. Det var väldigt trevligt faktiskt. Fick sitta och prata lite och fika, hihi. Och både Alex och Jennifer fick känna när bebisen hickade haha! Dom tyckte det var lite obehagligt men jag tror sammtidigt att dom tyckte det var lite småhäftigt. Dom vågar bara inte erkänna det, hehe.

Imorrn ska jag åka till min far ute på stugan. Ska få äta lite fisk. Det var väldigt länge sedan. Och det är ju äkta fjällröding så jag vet att den absolut inte är farlig för mig att äta, eller rättare sagt den är inte farlig för lillen i magen. Det gör nog bara gott om jag äter lite fisk. Ska bli skönt att komma ut i naturen lite i alla fall. Sen får jag ringa till farfar imorrn och kolla om han ska vara hemma efter att jag åker från pappa. Han kommer nog bli glad. Så får jag åka och säga hej en liten stund. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp resten av släkten. På torsdag eller fredag morgon ska jag i alla fall möta mormor i stan för en frukost, hehe. Och så ska jag hälsa på gammelmormor och gammelmorfar någon dag och så ska jag hälsa på A-C och Emmelie också. Men jag har ju hela torsdagen och hela fredagen på mig också, så det hinner jag allt. Kanske en pizza? Får se, tänkte jag skulle ringa till A-C sen och kolla hur dom har det i veckan. Tar det som det kommer mest, har ingen ork för någon som hellst stress. Vill bara vila mest. Börjar bli TUUUUNGT, hehe. Men jag överlever.

Jag har i alla fall fått beviljad havandeskapspenning nu. Känns hur skönt som hellst!! Ska bara fylla i ett papper och skicka in när och hur jag vill ta ut det. Och jag vill ju ta ut HEL HP från första dagen jag är beviljad till sista! Hehe, sen blir det att ta ut föräldrapenning. Men jag och Jesper får väl sätta oss ner sen när det börjar närma sig och kolla hur vi ska ta ut den. Om jag ska ta hela dagar direkt eller om vi ska försöka spara på dem. Men det får bli en annan fråga. Nu ska jag bara tänka på att vila upp mig riktigt ordentligt!

Nä det får vara allt för idag. Saknar er där hemma, speciellt gubben min, hihi.
Men jag kommer snart hem.
Ha en bra dag allihop! KRAM /mig

Kommentarer
Postat av: Anki

du kommer väl förbi heden=)?? jobbar imorrn till fredag från 7-17 iaf..ler

2008-04-09 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0