Tårtor...

Nu har jag precis gjort färdigt tårtorna till imorrn. Den ena blev en banan-/chokladtårta med grädde och godis på och den andra har hallonsylt i ena lagret, hallon blandat med grädde i det andra lagret och så ska vi ha lite hallon som garnering också, hehe. Så det blir nog smarrigt faktiskt. Sen har vi lite gifflar och kakor bara. Allt är simpelt. Och så kaffe/saft/dricka också såklart. Jag tyckte ju vi skulle ha köpt engångs bestick och sånt med, men så enkel fick jag tydligen inte vara, haha!

Nu sitter gubben och ser på talang 2008. Men det är slut nu så jag hade ju tänkt komma mig iväg till Maxi men tydligen orkar han inte. Vi ska köpa ett flak med kattmat, blir billigast där ute och så blev jag sugen på nått gott med. Nästan hungrig, men det är ju inget ovanligt. Så jag får nog ta gubben i örat snart, hehe.

Jag gick ju in i vecka 33 idag med. Sprang ut i hissen och tog några bilder som finns på http://LillaMalin.pixbox.se och http://MissLundgren.bilddagboken.se om någon är intresserad. Det känns verkligen att det börjar närma sig nu. Man känner sig så stor och otymplig att det fan inte är roligt alla gånger. Fastnade med benet i handväskan förut och väskan drog upp spaken som skjuter bak stolen i bilen, så jag flög som en jävla vante och Jesper bara skrattar åt mig. Sen höll jag inte på att ta mig ut ur bilen heller, suck!!! Kan det inte bara vara över nu? Har haft tungt att andas hela dagen med, så det känns inte så bra idag. Jaja nu ska jag dra ut gubben faktiskt!

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0