Sista inlägget..

Sista inlägget som jag skriver här uppe i Piteå. Tänkte inte skriva så långt inlägg men jag får väl skriva några rader i alla fall. Hade tänkt låna Alex dator lite nu när hon ändå inte är hemma. Men jag vet inte vad det är för speciellt man måste göra för att få igång internet så jag sket i det. Hade ju bara tänkt lägga upp lite bilder och så som jag taigt men det får väl vänta till jag kommer hem då. Lite trist att inte norrlandståget har uppdaterat sig lite, dom borde sätta in trådlöst nätverk där så man kan få surfa lite, hehe. Men men det kommer säkert. Det är väl tur att man inte åker tåg så ofta.

Egentligen borde inte jag sitta här. Har massor att göra. Eller inte. Jag måste packa min väska, har verkligen inte orkat göra det än. Sen ska jag packa in allt i bilen, dock har jag ju inte så mycket tack och lov! Sen ska jag och Jennifer koka lite makaroner och steka lite korv till middag bara. Vi käkade ju på Frasses förut. Måste säga att Frasses inte var vad jag förväntade mig. Max och Sunes är bra mycket bättre! Sen hade jag tänkt köpa 2 baguetter på subland att ta med mig på tåget, men jag struntade i det och köpte hem baguetter från konsum och gjorde egna. 1 med köttbullar och orient och 1 med skinka och orient. Så nu klarar jag mig nog. Och så köpte jag jordnötsringar, äpplen och lite dricka också så klart.

Nä nu får jag tacka för mig. Kommer sakna norrland men det ska bli SKÖNT att komma hem!
Ha det bra alla kalla norrlänningar, nu åker jag hem till värmen, hahaha!
Mvh /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0