Shoppingtur idag!

Njao, ska väl inte shoppa så egentligen, men jag ska slösa lite pengar. Ska till Ö&B och köpa tvättmedel och en toaborste, sen hittar man säkert lite mer man kommer på att man behöver, hehe. Och så ska jag nog ut till torp en sväng med. Ske se om jag hittar någon klänning idag istället. Lättare att gå där själv egentligen, fasst lite råd har ju aldrig skadat. Men jag vet ju på ett ungefär vad jag vill ha. Och så ett par ljusare leggings då, förmodligen vita eftersom det är lättast att matcha. Men nu har inte ens torp öppnat och jag sitter fortfarande i pyamas så det får bli om ett tag, måste få i mig lite mat också.

Får se om jag orkar ta tag i lite städning sen. Jag har haft lite problem att sova inatt så jag får se om jag orkar. Har haft sååå ont i mina höfter att jag har bara vridit och vänt på mig hela natten. Det värsta är att jag får ju ont dagen efter med. Så jag kommer säkert ha lite problem idag. Men men, det är väl övergående. Och så glömde jag ta min järn-medicin igår, jag har blivit slarvig med den igen. Så mitt blodvärde lär ju ha sjunkit från 114 till  109 igen. Varför ska det vara så svårt att komma ihåg? Jag fattar inte det. Så nu ska jag ta en slurk Ferronol och sen blir det att försöka komma ihåg att ta en slurk ikväll. Kanske kanske jag hinner höja blodvärdet till den 7/5 då vi ska till barnmorskan igen.

Nä nu får jag gå och fixa lite käk!
Kanske hoppar in en sväng och skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0