Race i Götet ;)

Igår var man på årets (för mig) första race. Var mycket trevligt. Trevligt folk och många trevliga bilar, även om inte alla körde. Dock så får jag ju sota för det idag. Att jag hade så trevligt igår alltså. Idag kan jag knappt stå på benen för att jag har så ont i höfterna och ryggen. Men det var det värt, faktiskt. Jag stod och gick ju så mycket igår så jag får ju skylla mig själv. Men jag ska allt göra om det bara för att det är så kul, haha! Bilder från racet finns här: http://www.pixbox.se/alb775130

Efter racet i Göteborg så åkte vi in till den stora staden igen. Åkte förbi fröland en sväng, men där stod polisen och hade flygande besiktning eller blåskontroll eller något i den stilen. Så vi åkte in till stan, körde ett varv, men vi var så jäkla trötta så vi åkte hem och lade oss och sov istället. Mycket skönare! Sen var det inget roligt folk i stan heller.

Nu hade jag i alla fall tänkt åka och handla lite frunch till mig själv. Jesper är på möte med sin förening så jag är helt ensam. Men jag har börjat vänja mig att vara det. Är ju hemma ensamen hela veckorna typ. När Jesper jobbar. Men men, till veckan tänkte jag börja STORTVÄTTA och städa och får se om jag orkar torka lite fönster. Jag har ju ett par veckor på mig, hehe. Och så fyller gammelgubben (läs Jesper) år nästa helg. Så jag ska se om jag orkar och hinner baka lite i veckan med. Ska i alla fall göra tårta på lördag morgon. Kan hända att vi har fått tag på en lokal att ha kalaset i. Blir nog bäst så eftersom vissa i "sällskapet" är allergiska mot katter, och sånna har vi ju i överflöd. Men det blir nog bra om vi får låna den lokalen, det får vi veta imorgon.

Nä nu ska jag klä på mig, åka till stan, ta ut pengar och sen åka och handla. Men först ska jag ta lite nya bilder på magen. Gick ju in i vecka 32 i fredags, hujja vad tiden går fort.
http://MissLundgren.bilddagboken.se
http://LillaMalin.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0