Oh my god!

Tröttast i världen och hemlängtan. Vill hem och mysa med min gubbe där hemma. Men jag får stå ut ända till på söndag. Hade nog kunnat stanna här lite längre om gubben hade varit med. Jaja det blir hem och städa i lägenheten i alla fall, för det lär ju inte Jesper ha gjort i alla fall, haha! Nä det blir mitt uppdrag. Men men jag ska väl inte klaga, jag har ju fått beviljad HEL havandeskapspenning nu. Såååå skönt att allt är klart äntligen. Ska bara fylla i ett papper till och skicka in sen är det bara vänta på pengarna. Inte världens högsta lön men det är ändå så att vi kommer klara oss. Hoppas jag i alla fall. Man får väl börja prioritera det viktigaste.

Nu ska vi i alla fall iväg till partilagret, jag ska köpa mig en gosig mjukisdress. Såg en fin där så jag tänkte passa på när det ändå är så himla billigt. Och sockar för 3 kronor styck!? Hallå eller? Varför finns det ingen sån butik hemma hos oss för? Man kanske skulle starta en, hehe.

Sen i eftermiddag/kväll så ska jag träffa storasyster och Emmelie. Pizza på Ängeln, MUMMA MUMMA!! Det var faktiskt ett tag sen jag åt pizza. Ska bli trevligt att sitta och prata lite. Sen imorrn ska jag ju iväg till stallet med Jennifer. Hon ville ju det. Och efter det blir det nån mat och sen ska Kent köra mig till tåget i Älvsbyn. Sen blir det en lååååång resa hela vägen hem.

Men nu ska vi åka iväg. Kanske skriver mer sen om jag orkar.
Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0