Och så blev det!

Jag köpte en vit fin klänning på H&M och så köpte jag ett par vita leggings på vero moda, väldigt nöjd blev jag i alla fall. Bild på klänningen (tagen i hissen, haha) finns på http://MissLundgren.bilddagboken.se. Måste även säga SHIIIIT vad varmt det har varit idag. När jag tittade ut genom fönstret innan jag åkte till torp så såg det lite halvmulet ut, men jag tog på mig en svart klänning, lila topp under och så ett par svarta leggings, över detta tog jag även en vit lång kofta, det såg ju faktiskt lite kallt ut. Fick värsta värmechocken när jag kom ut, så koftan åkte av ganska snabbt, hehe. Men det är skönt, jag klagar inte på värmen. Jag får mina svettanfall och tycker allt är pest, men det är skönt. Hellre sommar och sol än vinter och kallt! Undrar hur många som tog årets första dopp idag, hehe. Om någon vågade? Hade då inte jag gjort, men jag är så kräsen jag. Nu på senaste tiden har jag blivit det.

Jag har kommit fram till att jag har börjat blogga väldigt mycket. Ibland flera gånger per dag. Men det är väl det största nöjet jag har av att gå hemma. Men jag tycker fortfarande det är skönt. Jag kan bli lite rastlös på kvällarna, men ändå. Jag hade inte bytt detta mot något! Kan göra VAD jag vill NÄR jag vill. Så det blir ganska mycket slappande med. För jag har ingen ork i kroppen. Skulle verkligen behöva storstäda, igen. Orkade inte ta tag i sovrummet idag heller, jaja jag har tid på mig!

Ikväll blir det film och tacos i alla fall. Vi har planerat att äta tacos flera kvällar och helger nu men det har aldrig blivit. Men ikväll, då SKA vi äta tacos, nu har jag varit och köpt det som behövs så nu kommer vi inte undan, hehe. Och så blir det nog lite efterrätt till oss också, om jag orkar mixa. Har ju frysta hallon hemma och vaniljglass, mixas till milkshake, MUUUUUMS!! Det vattnas i munnen på en, hehe.

Nä nu ska jag kika vidare och sen börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0