Nyttigt?

Usch, tänkte att jag skulle ha gått in till stan idag för att ta bussen vidare till torp. Men jag hann bara ta 2 steg utanför dörren så högg det till som satan i ligamenten och jag fick verkligen gå myrsteg ner till bussen. Och då blev det ju inte att gå till stan utan bara ner för backen. Jaja, det gick väl bra det med.
 Sen hoppar jag på nästa buss efter ett tag. Alltså 1an mot torp. Där är det en gubbe som KNÖR sig ner bredvid mig och typ PUTTAR in mig i väggen, hallå eller? Jag är också tjock! Sen var det en massa sura miner mot mig för att inte jag orkar stå hela vägen ut till torp för att en tjej med barnvagn (REDAN FÖTT ALLTSÅ!?) skulle få sitta. Hallå eller? Hon har redan ploppat ut sin unge, hon har inte dessa krämpor längre. Jag har ont i ryggen och hade problem med mina ligament just idag. Och nej jag skulle inte GÅ ute på torp, inte långt i alla fall. Jag skulle till 1 affär för att hjälpa Jespers lillasyster med en sak, sen skulle Jesper komma och plocka upp mig med lastbilen. Så slutsatsen är att jag ORKADE inte stå upp för att en annan skulle få sitta ner. Bara för att man är ung betyder det inte att man är frisk helt utan åkommor eller vad man ska kalla det för. Jävla pensionärer!

Jaja väl ute på torp så gick jag förbi Gentiana i telekiosken medan jag väntade på Frida. Vi stod och tjötade ett tag. Det var ju så länge sen man träffade henne så det var trevligt att få tjöta av sig lite. Sen kom Frida och vi gick in till 3-butiken. Men hade Frida förklarat exakt vad som var fel med hennes telefon hade vi ju aldrig ens behövt åka till torp, haha! För det kunde jag ha löst hemmifrån, som jag nu har gjort också.

Sen kom Jesper och hämtade mig med lastbilen och vi åkte och lämnade den i Hamburgsund. Tog lite kort när jag satt bredvid och hade tråkigt, hehe. http://MissLundgren.bilddagboken.se
Sen åkte vi och handlade och sen hem och laga mat. Jag gjorde nog den godaste köttfärssåsen jag NÅGONSIN smakat! Och enkel var den att göra. Steka 400g köttfärs, blanda i 1tsk soya och en burk creme fraise paprika&chili. Så sjukt gott blev det! Och det serverade jag med bandspagetti. DAGENS MIDDAGSTIPS!!

Och nu sitter jag här och är fruktansvärt sugen på efterrätt. Funderar på att åka med Jesper hem till hans kompis, för då kan vi svänga in på spara och köpa efterrätt, hihi. Sen ikväll kanske vi åker ut till fröland en sväng. Sommarens nattliga aktiviteter har ju börjat där ute, lite mycket stök och idioter som står mitt i vägen där ute, men man har ju inget bättre för sig.

Nej nu ska jag byta om i alla fall. För oavsett om jag följer med eller inte så vill jag ha mina mjukisbyxor på mig. BEKVÄMT!!!
Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0