Nu funkar det igen :)

Nu har dom äntligen fått igång bloggportalen igen. Skönt att få blogga av sig lite, hehe.

Igår fick jag hem mina tågbiljetter upp till norr. Fick "underslaf" båda vägarna, SKÖNT! För annars hade jag nog fått fråga om jag fick byta med någon. Jag menar, tror ni JAG, fettot, orkar eller VILL ens försöka klättra upp för den smale stegen med min stora mage? Tror inte det va? Hahaha! Så det var skönt att slippa fråga någon om byte. Ska bli skönt att komma iväg hemmifrån lite. Dock kommer jag sakna min kära älskling hur mycket som hellst!! Synd att han inte kunde åka med..*gråter en skvätt* Men han ska i alla fall lämna mig och hämta mig på tåget i Herrljunga. Hur ska jag klara mig ifrån han? Jag menar, vi har MAX varit ifrån varandra en helg sen vi träffades! Kommer kännas väldigt mysko att inte somna bredvid honom. Min lilla pyssis, hihi. Världens bästa!

Nu börjar det dra ihop sig till torsdag. Jag orkade inte städa färdigt igår. Hade så ont i ryggen att jag knappt kunde gå. Det var en pina när Jag skulle gå till och från bilen och så skulle vi handla med, ujuj vad ont jag hade. Dock så "bjöd" älsklingen mig på kinamat igår, det var mumma det! Han sa såhär "vi ska äta kinamat nu, för det är du värd!" Sånt får en att bli alldeles varm i kroppen och man känner sig väldigt uppskattad. Myspojk! Så efter jag har städat idag, eller ja, snarare efter 16.00 någon gång så ska jag och Malin Krewer ut till torp. Jag ska köpa mig ett par leggings och putstrasa och borste till Jespers kängor. Lilla Malin (Krewer) ska köpa en ny mobil, hehe.

Nä nu känner jag att jag inte har tid att sitta här längre. Jag ska kolla några andra sidor med innan jag sätter igång! Och så ska jag bränna en liten skiva.
Men ha det så bra så länge!
Hej svejs!

P.S Ni kan ju alltid kolla http://Misslundgren.bilddagboken.se eller http://LillaMalin.pixbox.se D.S

Kommentarer
Postat av: Jessi

visst är det skönt att bloggen funkar :D

2008-04-01 @ 10:14:32
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Sanna

Skönt att blogg.se funkar igen, men trist att det inte blev något byte..

2008-04-01 @ 10:17:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0