Min "modeblogg"

Tänkte skriva värsta fashion-bloggen idag. Eller kanske inte. Tänkte bara lägga in en bild på dagens outfit idag, hehe. Eftersom det var så fint väder och varmt ute så tänkte jag ju ha klänning. Och så blev det också. Ganska fin ändå, hihi.


image4

Jag tycker det är sååå skönt att gå klädd i klänning eller kjol nu när jag är gravid. Man kan röra sig mer fritt. Byxorna känns bara tajta och jobbiga.

Nu har man precis kommit hem efter att ha hämtat lille gubben där han lämnar lastbilen. Men det var nätt och jämt jag tog mig upp ur soffan. Har inte mått så bra idag. Fick en såndär "attack" som jag haft några gånger tidigare. Andnöd, svettningar och pulsen rusar i 200 typ. Detta håller i sig i ca 10 minuter och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Var nära att ringa sjukvårdsupplysningen eller 112 för jag fick ingen luft, och Jesper var ju inte hemma heller. Och så blev jag ju så snurrig i huvudet eftersom jag började hyperventilera. Så jag tänkte att dom skulle ändå inte höra vad jag säger om jag skulle ringa. Och efter ett tag gick det ju över. Men det är så obehagligt. Jag får ju ingen luft. Spelar ingen roll om jag ligger utsträckt eller om jag ställer mig upp eller om jag sitter. Vad kan det vara? Kan ju inte vara att bebis trycker mot pulsådern för då brukar det gå över när jag sträcker på mig. Man blir ju orolig att nått är fel. Men jag ska ju till barnmorskan imorrn så jag får väl fråga då. Om jag kommer ihåg det. Minnet har ju inte direkt blivit bättre av graviditeten.

Nä nu ska jag sätta mig och titta på "unga mödrar" på femman. Och så ska jag längta efter chokladbollar som jag inte kommer få..och så har jag huvudvärk..kan inte bli bättre *mummla*

Kommentarer
Postat av: Anki

Gode säker på att du e lite nervös inför förlossningen utan o veta om det utan innerst inne..sådär hade jag med, men det kan vara bebis som hjälper till o trycker med...men det e garanterat en liten nervositet som spökar...prata om det med BM så ska du se att det släpper lite..

2008-04-15 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0