LÅNG dag och magknip.

Vaknade sisådär 05.45 imorse av att gubbens alarm ringde. Hade ju lovat att följa med han och jobba idag, så vi klev upp tillsammans för en gångs skull. Lite mysigt faktiskt. Sen åkte vi ju iväg till Göteborg. På estrella, vårat första stopp, blev vi tomma igen. Så vi åkte till dunken (mcdonalds) och köpte frukost. Men när vi skulle springa över vägen för att inte bli påkörda så fick jag så jääääkla ont i ljumsken på höger sida. Kunde knappt gå på resten av dagen. Sen åkte vi runt i hela j-vla göteborg för att lasta bilen igen med sånt som ska upp till Norge imorrn. Men någonstans däremellan så tog vi oss också en välförtjänt lunch på "stig center". Friterad kyckling, currysås (modell starkare) och ris. När vi väl kommer från Göteborg var väl klockan vid 17-tiden och då skulle vi till hällevadsholm och ställa släpet och sen vidare till grind och lämna lastbilen.

När vi väl gjort det så bar det iväg till Brastad. Jespers lillasyster fyller 18 idag, grattis igen! Och där fick vi mackor och tårta. Men jag fick sån huvudvärk och sån jäkla magknip så jag låg mest på deras soffa och var fruktansvärt otrevlig mot allt folk. Men dom flesta där ville ju mest titta och känna på min mage. Och jag kände inte riktigt för det faktiskt, så jag blev på lite kinkigt humör. Men vi fick i alla fall frågat Jespers mormor om "deras" lokal är ledig på lördag. Hon skulle kolla upp det tills imorrn så vi får ringa henne imorrn och fråga. Men hon trodde inte det skulle vara några problem. Dock så blir det ju bara kalas för släkten i den lokalen. Inget festande alltså. Sen får nog Jesper göra lite som han vill. Vill han ha fest så får han det, han fyller ju ändå 25!

Nä jag orkar inte skriva något vettigt idag.
Är så trött och har sån magknip så nu ska jag lägga mig framför tvn lite innan sängdags.
Imorrn ska vi ut och ranta lite igen, Jesper är ju ledig *överlycklig*

Hoppas alla haft en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0