Kan inte, haha!

Jag kan verkligen inte hålla mig härifrån. Tänkte inte att jag skulle blogga fören på lördag eller nått, innan jag sticker till Piteå. Men nu blev det såhär istället, haha.

Jag är i alla fall lite pisst just nu. Skulle ladda upp 2 bilder på http://MissLundgren.bilddagboken.se eftersom jag blev så nöjd med mitt sminkresultat idag, haha. Ego, javisst! Jag brukar aldrig skriva om smink, aldrig heller ta kort på mitt smink bara för att jag har aldrig varit sådär jättemodeintresserad. Men nu idag tänkte jag, varför inte? Jag har inget vettigare för mig ändå. Jag säljer ju smink som en kul hobby, vid sidan av allt annat. Så jag beställde även lite själv, lite ögonskugga och sånt. Och i förra katalogen fanns det nått så roligt som "stjärntecken-ögonskuggor". För att förklara detta lite så var det 2-delade ögonskuggor med olika färger som man skulle passa bäst i om man är född i ett visst stjärntecken. Så jag beställde "mina" färger, alltså jungfrun, och tänkte "jag kan ju alltid prova". Jungfruns färger var då mörkrosa och brunt så jag lekte lite och resultatet blev alltså enligt bilden här nedanför. Mest nöjd blev jag! Hihi! Kan tillägga att på bilden har jag även ett puder från Giordani Gold, oriflame, och en mascara från Max Factor, masterpiece (superbra mascara för övrigt!!).

image3

Bilden ser ju lite halvmysko ut men jag hade ju inte fixat iordning håret heller, hehe.

Vad händer idag då? Jo, uddevallahem ska ju komma hit. Hoppas dom kommer i tid bara. Ska fråga dom om dom har nummret till anticimex, för vi har nämligen brottats med äckliga snuskiga bananflugor i över en månad nu. HALLÅ?? Det är ju för fan vinter, ni ska inte leva nu!!! Visst har jag lagt ut lite häxblandingar med vinäger, sirap och diskmedel och MÅNGA har dött, men va fan det kommer ju bara fler och fler!! Så jag vill ringa anticimex och fråga vad fasen vi ska göra åt saken! Det ser ju snuskigt ut ÖVERALLT!! Dom har säkert lagt miljoners ägg överallt med. Jag mår illa av bara tanken, bläääää! Så jag hoppas det finns något dom kan göra. Fattar dock inte varför uddevallahem ska komma hit IDAG och besiktiga lägenheten, lättare att göra när den är tom väl? Nåja, jag får väl fråga när dom kommer hit.

Igår gjorde jag världens godaste "milkshake" i alla fall. Egentligen blev det ju mosad glass eftersom vi inte hade i någon mjölk, men gott blev det. I alla fall så hade vi i lite frysta hallon, en liiiiten skvätt med varmt vatten (för att tina bären liiite) och några slevar vaniljglass. Detta mixades med en stavmixer och sedan drack (snarare slevade i oss med sked) vi sedan, det blev MUMMA!!! Det godaste jag ätit tror jag bestämt! Hehe. Nöjdast i stan.

Nä fy vad jag sitter här och babblar på om allt onödigt..nu ska jag se om jag kan hitta någon mat i våran frys eller så, hehe. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

du kan ju säga nå bra tipps om du får nå vettigt ur anticimex....har själv samma äckliga problem=( urk

2008-04-03 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0