Jaså? Jaha?

Idag är det ganska segt faktiskt. Tror jag ska åka och hälsa på gammelmormor och gammelmorfar en sväng. Sen ska jag bara ta det luuuuuugnt. Imorrn ska jag och käka pizza med A-C och Emmelie på Ängeln, ska bli hur gott som hellst. Sen får vi se om det blir frukost med mormor imorrn med. Hon ville ju att vi skulle träffas en gång till så vi får prata lite, blev ju som ingen tid till det när vi var där. Det var ju fullt med ungar som sprang runt och busade och skrek, haha. Men vi får väl se. På lördag innan jag åker hem ska jag i alla fall följa med lillasyster Jennifer till stallet. Hon ska tävla i dressyr så hon ville att jag skulle vara hennes "hjälpreda" haha. Vad nu det kan innebära? Så det blir till att kliva upp tidigt och packa ihop alla grejer, sen packa in det i bilen och sen åka till stallet.

Igår var jag ju och hälsade på pappa och farfar. Det var trevligt. Synd att man inte har fler dagar på sig. Fick stekt röding med potatis och gräddsås hos pappa. Det var det godaste jag ätit på länge! Och mätt blev man så man nästan rullade fram, hehe. Sen åkte jag med Jenny till stan. Det skulle vara nått jävla upprop mot nazism och man skulle stå och skramla med nå nycklar. Men vi blev trötta på hon som stod och tjöta i micken hela tiden så vi gick därifrån. Då åkte vi till Sunes och käkade, hihi. Sen åkte vi till partilagret en sväng och sen åkte vi och köpte pizza åt Jennys boyfriend, hehe. Sen åkte jag hem till Pelle och tog det lugnt. Hade sån jäkla magknip, vet inte vad det är. Kanske behöver åka och köpa mig ett gäng plommon. Jaja, det går väl över nångång.

Nu ska jag gå och väcka mitt sattyg till (andra)lillasyster, Alex. Hon är den trögaste människan på jorden att vakna!!! Jesper tycker att JAG är jobbig att väcka, då skulle han bara veta Alex! Hujjaligen! Hon ska ju iväg och praktisera och hennes skjuts kommer vid halv 10. Men hon lyssnar inte så snart häller jag fan vatten över henne.

Har lagt upp lite bilder från i veckan på http://MissLundgren.bilddagboken.se också. Kommer komma fler senare, kanske imorrn. Får se om jag orkar.

Ha en bra dag nu!

P.S Det snöar fortfarande..... D.S

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 09:21:17
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Anki

har du vart dit??? inte fan har göran sagt nå int...hmmm..då måst det ha vart då vi var till kontoret o fika???? suck..var ju som attans..

2008-04-10 @ 17:18:07
Postat av: Anki

ahhh okay=) du får plinga nästa gång före o kolla ;) men du har kanske inte mitt mob nr..annars e det 070-2511534...jobbar 7-17 imorrn med ;)

2008-04-10 @ 22:15:49
Postat av: Anki

skulle bara säga att ja inte jobbar idag..ringde o sjukskrev mig, har sån skallebang o lite snorighet..suck

2008-04-11 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0