Jaha?

Vad ska man göra idag då? Just nu sitter jag och lyssnar på rix fm och gråter lite över att jag inte har råd att köpa en systemkamera och en videokamera. *Suck* Livet är inte lätt alltså. Jag har gjort en liten önskelista:

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=105084 (System)
http://www.netonnet.se/index.asp?iid=105900  (System)
http://www.netonnet.se/index.asp?iid=105681  (Video)
http://www.netonnet.se/index.asp?iid=105510  (Video)

Dessa kameror vill jag ha. Inte alla på en gång kanske men en av dom i alla fall. Det är ju egentligen prioriteringar det handlar om. Vad vill jag hellst ha? En systemkamera! Fasst det hade varit ruskigt roligt att ha en videokamera med, så man kan filma allt det knasiga barn kan göra. Lite roligare med rörliga bilder liksom. Men jag vill ju samtidigt ha en kamera som tar bra bilder med. Så en systemkamera är nog det jag hellst vill ha. Hade varit roligt. Ingen som vill ge mig sisådär 5-7000 så jag kan köpa en bra en? Haha! Troligtvis inte. Men jag ska nog önska mig en sån när jag fyller år, men det är ju så länge kvar! Fasen också. Jaja jag får väl överleva med våran vanliga digitalkamera tror jag.

Som sagt, vad ska man göra idag då? Det är ganska fint väder ute och det känns att det är varmt! För inne i lägenheten är det bastu! Hade verkligen behövt åka och tvätta bilen och städa ur den lite. Men jag vågar inte köra in i den tvätten, jag skulle GARANTERAT kantstöta våra fälgar då, och det vill jag ju inte. Och städa ur den skulle jag väl kunna, men då kanske jag bara orkar städa ur halva bilen eftersom jag får så ont i ryggen, så det var ingen bra idé heller. Men jag vill inte bara sitta inne ju! Nu hade man nästan önskat att man hade en kompis som var arbetslös, hehe. För antingen jobbar dom eller så går dom i skola, taskigt läge alltså. Jag får väl sitta här och fundera vad man kan hitta på fram tills att man måste åka till hällevadsholm och hämta gamlingen, hihi.

Kanske skulle åka iväg och köpa sig en trisslott eller nått, känner att jag (knappast) har turen med mig idag, men bara för skojs skull. Nä nu okar jag inte skriva mer..kanske kommer tillbaka senare!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0