Hemma i värmen!

Fy vad skönt! Blev upphämtad i ett soooligt Herrljunga av en snygging i solglasögon. Härligt att träffa snyggingen igen, hehe. Sen åkte vi till Trollhättan, där vi mötte Malin och Malin för att käka på Max. Det var gott. Har ju knappt ätit nått sen igår. Bara en liten baguette och jordnötsringar. Usch vad onyttig jag är. Men men, nån gång måste man väl få vara det med? I alla fall så är det 10 plusgrader och strålande sol här hemma. Hur skönt är inte det? Jag lämnade ett väldigt snöigt Piteå igår för att komma hem till detta. Kunde ju inte bli bättre.

Veckan som varit har väl varit ganska ok. Men det känns som att jag glömt nån. I så fall ber jag om ursäkt för det. Men jag har verkligen varit så sjukt jävla trött hela veckan så jag inte vetat vad jag ska göra åt saken. Har försökt klämma in att hälsa på på 2 ställen per dag ungefär men har knappt träffat några kompisar. Har träffat Jenny och hennes kille och så träffade jag Cissi för en fika på stan, mer har det inte varit. Och nu är jag trött efter resan hem, men ändå piggare än vad jag varit på hela veckan i norrland. Konstigt det där egentligen.

Men ikväll orkar jag ändå inte ta tag i nått här hemma. Får väl se om jag orkar städa och tvätta lite imorrn. Blev ju tydligen tvungen att köra pojken upp till Hällevadsholm imornbitti *suck* Och då menar jag TIDIGT på morgonen. Vi måste väl oka vid 5-tiden eller vad han nu sa. Fy faaaan jag som ville ha sovmorgon! Men men jag får väl överleva. Ska ju ändå bara vara hemma hela dagen sen. Eller ja, jag ska iväg och hämta ett paket på posten bara och köpa ett frimärke och posta iväg brevet till försäkringskassan om hur jag vill ta ut min HP (havandeskapspenning).

Nä nu ska jag mysa lite med min älskling. Har ju saknat han så!
Puss på er där ute..
Kommer lägga ut lite bilder sen på http://MissLundgren.bilddagboken.se och http://LillaMalin.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0