Helt uttråkad!

Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är för lat för att städa just nu. Men jag har inget annat för mig egentligen. Så det blir att man ligger på soffan och gör ingenting. Jag är fruktansvärt uttråkad! Jag vill hitta på något nu. Men vi har ingen bil hemma och jag är ju inte sådär jättehaj på att gå när jag får så ont i höfterna och ryggen. Och så blev jag svinigt sugen på godis. Undrar om jag har alla ingredienser för att koka kola. Jag ska kika på det faktiskt. Jag menar, vad ska jag annars göra? Flyga till affären? Njaä, hade jag haft vingar kanske. Nu ska jag söka ett recept till snabbkola, hihi.

Imorrn blir det till att åka till Maxi när gubben kommer hem. Måste storhandla. Ska köpa tårtbotten för 2 stycken tårtor. Fyllning till tårtorna och lite småkakor och sånt då. Tur att han fyller år i samband med löning, haha! Och så ska vi käka tacos imorrn så vi får handla grejer till det med. Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, efter att jag gjort tårtorna. Kanske åker ut och glider i stan en sväng eller så är vi bara hemma och myser och ser på film eller nått. Öppen för förslag i alla fall.

Jag har inget vettigare att skriva just nu. Ska leta recept, hihi.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra torsdag:)

2008-04-24 @ 17:07:15
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: emma

hej!
jag har några tävlingar i min blogg som jag hoppas du vill delta i :)
ha en bra dag
kram

2008-04-24 @ 17:07:21
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0