Härliga vår!

Fy sjutton vad härligt! Blev ju tvungen att kliva upp nu på morgonen för att köra gubben till lastbilen eftersom jag måste ha våran personbil idag. När vi kommer utanför dörren hör vi hur fåglarna försöker överrösta varandra med deras kvitter. Hur mysigt som hellst. Men blir varm i hela kroppen och känner bara "nu är det verkligen vår". Varmt var det med. Hade nog inte ens behövt ta på mig min jacka. Och så tvättade vi bilen igår med, den blänkte sååå fint i solen igår. Och när vi kommer till Fjällbacka där Jesper skulle hämta lastbilen, tro fan det börja regna!? Det stod som spö i backen och vi skulle ju in på en lerig väg. Happ, det var den rena bilen det! Nu är den ju lika skitig igen. Får se om jag orkar åka ner och bara spola av den med högtrycken sen.

Vad fasen ska man annars hitta på idag? Jag ska åka och hämta ut mitt paket från oriflame och posta ett brev till försäkringskassan. Sen har jag ingenting planerat. Får väl försöka tvätta lite kläder och plocka undan här hemma. Kanske ta en sväng med snabeldraken (dammsugaren) med. Får väl se hur pigg jag är senare i eftermiddag. För just nu är jag TRÖTT. Vad fan gör jag vaken nuuu??

Just det, har glömt skriva att jag har gått in i en ny vecka med. Vecka 31. Tiden bara springer iväg och jag känner hela tiden hur jag blir mer och mer stressad. Tänk om jag inte hinner med allt? Det är ju en massa som ska köpas och grejas. Vi har ju inte fått tag i hon som har den lägenheten som vi ska flytta in i heller. Och får jag inte tag i henne SNART så kommer jag inte säga upp våran lägenhet. Jag vill ha MINST en månad på mig att flytta och städa! Annars får det fan vara. Då bor jag hellre kvar här ett tag. För nu är jag tjock! Och jag lär ju inte bli mindre på tiden som är kvar! Hallå eller? På onsdag ska vi till barnmorskan igen. Undrar om mitt sf-mått har sjunkit nått. Hon såg ju så bekymrad ut sist hon mätte. Men men vi får väl se.

Nä nu säger min mage MAAAT, som vanligt. Tänkte käka lite rostade mackor och dricka jordgubbsthe! Så jäääkla gott! Ha en bra dag nu!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0