Haltalotta!

Jag ser nog ut som värsta "haltalotta" just nu. Jag går och drar mitt högra ben efter mig. Har så ont i ryggen, på höger sida och det gör ont hela vägen ner i höger ben också. Så sjukt vad ont det gör! Hade kunnat döda en get för en värktablett nu. Men jag tar inga risker, bättre att babbi i magen mår bra.

Vi har fått en jävla invasion av bananflugor i toan och i köket. Jag vet fan inte var dom kommer ifrån. Det är FRUKTANSVÄRT äckligt!! Har storstädat nu i 3 dagar och det verkar inte ha hjälpt ett smack! Nu har vi gjort en blandning på 2 delar vinäger, 1 del sirap och lite lite diskmedel i flaskor och ställt ut lite här och var. Anticimex tipsade om det på deras hemsida så vi får väl se hur det går. Några i badrummet har redan dött i alla fall, moahaha!! Det ska bli värsta massmordet i våran lägenhet hade jag tänkt, och jag har fan inte dåligt sammvete för det!!

Nu är städningen klar i alla fall, så nu får dom komma och besiktiga lägenheten. Inte för att jag vet varför dom ska göra det INNAN vi flyttat. Men det roar väl dom?! Jäkla uddevallahem..
 Ska bli skönt att komma till den nya lägenheten sen så man får boa in sig ordentligt, för den är ju nytapetserad och så, hihi. Hänga upp tavlor och göra det mysigt.

Men nu blev jag trött på detta. Tog en "paus" från skrivandet för att titta på ett program, och då försvann hälften av vad jag skrivit, orkar inte skriva allt igen. Blir så trött..

Skriver väl en gång till innan jag sticker till norr i alla fall. På fredag går jag ju in i en ny vecka så jag skriver väl då kanske och lägger upp nya bilder och sådär.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0