Hallå?

Vafan? Kul att vakna upp till värsta jävla snöstormen!? Jag trodde ju det var vår, haha. Hemma är det vår i alla fall. Idag ska jag ju hem till min far, eller rättare sagt till stugan. Men jag börjar bli lite orolig serni. Jag har ju lånat Pelles bil, och det är bara framhjulsdrift på den. Undrar om jag tar mig fram, det har ju en tendens att bli ganska mycket snö på den vägen. Men men det är värt ett försök i alla fall. Kör jag fasst är det bara ringa pappa så kommer han med skotern, hihi. För jag menar, JAG har ju ingen ork eller lust att hoppa ut och putta. Och jag har ju bara tennisskor. Hmm, känns som att jag inte har planerat detta så bra, hihi. I och för sig når jag inte ner att ta på mig mina vinterskor, dom är lite jobbiga när jag INTE var gravid, nu är dom en pina.

Sen ska vi väl kika om farfar är hemma också. Det tror jag säkert att han är, annars får jag väl åka dit någon annan dag innan jag åker hem. Men det hade varit perfekt planering om han är hemma idag. För om det var imorrn eller på fredag ska jag träffa mormor för en frukost på stan. Och så ska jag ringa till A-C idag med. Kolla om dom kanske är sugen på en pizza imorrn eller nått? Vi får se. Ängeln hade varit gott i alla fall, hihi.

Nä det får vara bra för denna gången.
Ha en bra dag!

//Malin i snöstormen

Kommentarer
Postat av: Lina

godmorgon, :)

2008-04-09 @ 09:12:04
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Madde

Har läst att många haft snö och storm. Vart bor ni?

2008-04-09 @ 09:16:33
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 09:20:27
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Linda

haha fräck vette fan om den är :P har lite beslutsångest om hur ja vill ha de på bloggen.. kolla honsomhetertherese.blogg.se den har jag gjort, nöjd men kan inte få min blogg som ja vill haha.. bara klicka lite inne på design :)

2008-04-09 @ 16:11:10
URL: http://www.lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0