Förbannad!!

Jävla kattjävlar! Turbo hoppar upp och slår till Freya som ligger och sover. Freya flyger ner från stället hon låg på, halkar på skrivbordet och rakt ner i mitt knä med klorna ute. Så nu sitter jag här, med 3 sår på låret och 1 i handflatan och vill inget annat är slå ihjäl kattfan! Att jag inte slängde ut han genom fönstret alltså. Och för mig är det ju en gåta att han ens vågade sig ut ur sovrummet där jag skrämde in han med mitt gapande. Men nu får det fan vara färdigt. Nu ska någon katt bort, dethär går inte!!

Idag ska vi ut till torp. Jag hade hoppats att jag kunnat köpa mig någon klänning och leggings i lite ljusare färger. Har ju kommit fram till att jag bara använder/kan ha mörka kläder. 2 svarta klänningar/tunikor, svarta leggings, svarta byxor och ett par mörkblå hängselbyxor. Blir så himla varmt och tråkigt nu när sommaren är påväg. Men vi får väl se. Jag hade ju tänkt köpa den där skötväskan idag med. Kanske.

Igår kände jag mig helkonstig hela dagen. Satt här hemma innan vi åkte till lokalen och hade svårt att andas, konstant. Sen hade jag typ sammandragningar eller nått hela dagen och kvällen. Blev nästan orolig där ett tag eftersom vissa gjorde till och med ont, och magen blev ju stenhård. Bebisen rörde sig mindre än vanligt med, ungefär som att h*n hade lagt sig till rätta. Skitobehagligt. Men idag verkar det ha blivit bättre. Vi får väl se om jag får några sammandragningar av att gå en sväng på torp. Får jag det får jag väl åka hem och lägga mig på soffan och inte kliva upp på resten av dagen.

Jaja nu ska jag försöka göra mig iordning. För jag börjar bli rastlös. Inte lätt detta! Hehe!
Ha en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0