Fasar inför morgondagen...

Jag fasar verkligen inför morgondagen. Lönen kommer och räkningarna måste betalas. Man får verkligen ångest när man sitter där och betalar och betalar. Hatar att betala räkningar, man blir fan kallsvettig! Och sen ska vi ju ut och spendera ÄNNU mera pengar efter det att gubben kommer hem från jobbet. Månadens sämsta dag är imorgon. Underbara fredag, eller hur? Ingen som har något tips på hur man kan "må bra" en sånhär dag?

Nu har jag börjat få ordentligt med bristningar på min mage. Kommer ju aldrig vilja gå i bikini nått mer. Och dom har börjat klia också, inte så lite heller. Jag blir galen!! Och idag uppfattade jag för första gången hur lillen i magen låg. Med rumpan neråt, kändes på hickningarna. Hoppas det bara är tillfälligt och att h*n känner för att vända på sig snart. Fötterna sparkar då i alla fall i vänstersidan! Det är riktigt obehagligt ibland, hehe. För ibland får h*n in riktigt ordentliga sparkar rakt i revbenen eller rakt i sidan. Fick mig en smäll i ena njuren med för ett par dagar sen, hur den nu lyckades med det, hehe. Jaja, som alla säger jämt så är det faktiskt värt det. Man älskar alltså en liten liten varelse som man inte ens har träffat än. Ganska märkligt. Men har fortfarande panik över hur vi ska hinna köpa alla grejer och göra iordning alla grejer innan snutten kommer..Men jag får försöka att inte tänka på det så mycket. Får ta det lite som det kommer.

Nä nu ska jag fan gå och lägga mig, är grymt trött. Tror jag måste börja sova lite middag så man är lite piggare på kvällarna. Ont i ryggen har jag med. Har tvättat 2 maskiner idag, dock bara badlakan. Blir nog mer imorrn, ska i alla fall diska och städa lite. Och räkningarna då..

Ha en trevlig natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0