En dag för sig..

Valborgsmässoafton. Vad ska man göra idag? Är det meningen att man SKA hitta på något? Det är ju väldigt många som dricker massa öl och så. Men jag vet faktiskt inte vad vi ska göra. Hade Jesper fått välja så hade vi nog suttit hemma hela kvällen så att han får spela sitt nya spel, men det tyckte inte jag, haha. Jag vill hitta på nått ikväll, om så bara åka hem till nån kompis och kolla på film eller nått! Jag vill inte sitta hemma! Känns så instängt. Och ska vi sitta hemma så har jag ju ingen tv heller, för det kommer Jesper ta upp. Nåja vi får väl se. Jag är i alla fall GRYMT sugen på jordgubbar och grädde.

Ooooh vad gott det hade varit, jordgubbar och grädde. Titta bara!
image5

Har i alla fall fått köpt ett minneskort till min mobil nu. Så nu kanske jag kan ta några bilder och slippa radera dom efter varje gång! Jag köpte ett på 2 gb nu istället. Men det var ju inte dyrt, det kostade bara 169:- på kjell&co. Sen kilade vi ner på elgiganten, bara för nyfikenhetens skull kollade jag vad det kostade där, ni kan bara gissa, 399:- kostade SAMMA typ av minneskort och till och med av SAMMA märke! Hahaha! Man blir ju lurad.

Jag måste bara visa en sak. Jag var tvungen att ta ett kort på en tulpan som växer här utanför, eftersom det är vååår. Och bilden är tagen med en mobilkamera, MIN mobilkamera. Jag är fortfarande chockad över hur bra bilder jag kan få med den. Aja här kommer bilden i alla fall.
image6
Nu blev det ju inte riktigt samma kvalité när man laddade upp den här, men ändå. Men visst är det väl underbart med lite sommarfeeling? Går ju i kjol/kortärmat/klänning varje dag nu. Hur underbart som hellst. Dock har jag ju inte så mycket kläder jag kan ha. Så det blir ganska enformigt. Man får liksom prova matcha på lite olika sätt. Lite trist men tycker samtidigt att det är onödigt att köpa MASSA kläder som jag bara kan ha nu när jag är så stor.

Jaja nu ska jag slänga in en tvätt i maskinen och så ska jag be gubben slänga in en disk i den maskinen, hehe. Sen får vi väl se vad som händer och fötter.
Ha en bra dag. Kommer ni på nått att göra är det bara höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0