Deprimerad as hell!

Ja nu har jag betalat ungefär hälften av alla räkningar och deprimerad blir man ju. Pengarna försvinner genom papperslappar! Hujjaligen. Finns det NÅGON som mår bra en sån här dag? Som bor i egen lägenhet och måste betala sina egna räkningar alltså? I så fall får ni gärna ge mig lite tips på hur ni gör! Jaja, vi överlever nog denna månaden med ska ni se. Det är väl egentligen inte så farligt som man får det att låta, ännu i alla fall. Nu har jag ju fått en hel månadslön men nästa månad då? Då får jag ut min havandeskapspennig, hur fan ska det gå? Jaja vi brukar vara duktiga på att lösa sånt. Tur att jag hittade Jesper som har lärt mig hålla i mina pengar, haha! Förr kunde jag bränna lönen på 2 dagar, nu kan jag i alla fall ha kvar några hundralappar i slutet på månaden! Helt otroligt, hehe.

Men nu hinner egentligen inte jag skriva något mer, för jag ska göra mig iordning och åka ut till torp. Där ska jag gå och strosa en sväng. Kolla om jag hittar någon fin klänning eller något sånt. Sen kommer ju gubben och plockar upp mig i lastbilen. Då ska vi hämta våran personbil i hällevadsholm och sen ska vi till torp igen för att storhandla inför kalaset imorrn, och så ska vi handla grejer till tacos ikväll. Man måste ju göra nått för att få en själv på bättre humör, hehe. Men vädret är ju lite småtråkigt idag. Det är mulet, men ändå ganska varmt så det blir nog att ha på sig en tunika och leggings idag.

Nä nu måste jag rusa, kanske skriver mer senare ikväll, om jag hinner.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0