Denna vackra dag..

Det regnar, men ändå, haha. Vi var i alla fall på torp förut. Jag köpte den där skötväskan som jag fastnat för. Den kostade bara 249:- och jag tog den sista svarta, hihi. Så nu är jag väldigt nöjd efter mitt kap. Tidigare hade väskan kostat över 500 spänn så det var mer än halva priset på den. Hade ju tänkt titta på lite kläder med, men både jag och Jesper svettades och hade ingen ork för någonting. Så vi käkade en dagens på OBS och sen gick vi och handlade och sen åkte vi hem. Jag får åka till torp någon dag till veckan när jag är själv. Kanske jag får mer tid på mig att prova grejerna med, hehe. Hade gärna åkt till överby nån dag, men vi får väl se om jag orkar.

Bebisen är väääldigt aktiv idag, hehe. Den lade sig på tvären och tryckte ut sidorna förut, var liite obehagligt alltså. Sen lade den sig på min vänstra sida så hela magen lutade åt vänster. Det såg lite roligt ut. Jesper försökte lyssna lite på magen förut, men det bubblade bara. Får försöka med det tipset jag fick, lyssna med papphållaren till toarullen, ni vet när pappret är slut. Då kunde man tydligen höra bebisens hjärtljud. Det var några som hade provat i alla fall. Så vi får väl med prova.

Snart hade jag tänkt koka lite makaroner och steka lite köttbullar bara. Det är typ bara pasta jag kan äta nu för tiden. det är lätt och jag kan äta mycket. Annars kan jag bara äta några tuggor sen är jag mätt. Konstigt det där.

Bild på skötväskan: http://MissLundgren.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0