Cravings?!

Jag har inte haft något speciellt sug efter någonting egentligen denna graviditet. Jag kan få cravings som bara håller i sig ett tag. För några veckor sedan kunde jag bara dricka coca cola på burk till exempel. Och så blev jag riktigt sugen på kinamat en dag, fasst det var inte så gott när jag väl fick det. Men "denna veckan" har jag några få cravings.

Veckans cravings:
Jordgubbar med grädde
Grillat kött
Öl (dock dricker jag det inte, men det ser ju så gott ut i solen!)
Glass av alla sorter!

Ganska simpla grejer, eller hur? Men den där ölen, den luktade ju så gott och såg såååå god ut i sommarvärmen! Men jag får allt hålla mig ett X antal månader till.

Dagens mat: Kycklingköttfärssås (om det finns på ica, annars vanlig köttfärssås) och tagliatelle.
Dagens efterrätt: Jordgubbar med grädde (MÅSTE BARA HA!!)

Hoppas alla får en trevlig valborgsmässoafton! Vi ska hem till en kompis i alla fall, sen får vi väl se om vi hittar på något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0