Andnöd!!

Nu har jag haft tungt att andas hela jävla morgonen. Och så är det så varmt i denna lägenheten att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och inte kan jag öppna alla fönster heller, då har vi ju inga katter kvar sen. Har öppnet 1 fönster men det är ju bara öppet typ 1 cm för jag fick sätta fast det med gummiband så inte katterna skulle hoppa ut. Jag är så himla rastlös och hade gärna tagit en promenad i det underbara vädret. Men jag har sån foglossning att jag knappt kommer mig framåt. Ingen bra dag idag med andra ord. Och när jag inte kan andas så har jag ingen matlust för då blir jag anfådd när jag sitter och tuggar och försöker andas genom näsan. Får man verkligen klaga såhär mycket? Jag är verkligen överlycklig över detta barn och kunde egentligen inte trivas bättre med mitt liv just nu. Men det börjar kännas lite tungt. Men man blir ju genast på bättre humör när bebisen sparkar och rullar  runt där inne. Ibland kommer den även åt någon nerv eller muskel så det gör nästan ont när den sparkar, hehe. Men sånt överlever jag.

Blev aldrig så att vi åkte ut till fröland igår. En kompis hade åkt ut dit innan oss och sa att polisen redan varit där. Så alla bilar hade tydligen åkt till trollhättan. Men vi åkte en sväng genom stan och det var massa bilar där, men vi orkade aldrig åka med till trollhättan i alla fall. Ikväll får vi väl se vad som händer.

Vad ska man göra för mat idag då? Jag har egentligen ingen lust att äta någon varm mat när det är så varmt här inne. Jag hade nog nöjt mig med en tallrik med fil, lite korv och kalaspuffar. Mumma.  Men vi får väl se vad gubben är sugen på. Men jag kan nästan gissa på att han är sugen på kött, det är han alltid. Och vad vill han ha till köttet? Jo pommes eller pasta. Och jag tycker inte att pasta och kotletter (exempelvis) passar så bra ihop. Så vi får väl se. Han kanske får steka sitt kött till makaronerna så kan jag göra korv, hehe.

Nä nu ska jag tvätta bort gårdagens smink, jag var nämligen lite lat igår, haha! Sen får man väl sätta på lite nytt smink så man blir lite fresh.
Ha en bra dag och kväll! Kanske syns vi ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0