Riktig modell?

Känns lite konstig att skriva riktig modell. Och det är jag inte..inte än i alla fall. Men jag har tagit några riktiga modellbilder nu! Det var superroligt och bilderna blev väldigt fina, trodde ju aldrig att JAG kunde bli bra på kort någonsin! Men ja, jag är i alla fall nöjd! Bilderna finns på http://LillaMalin.pixbox.se om det är någon som är intresserad.

För övrigt så händer det inte såå himla mycket i mitt liv just nu. Jobbar och sliter på T-last i vanlig ordning. Snart ska vi väl börja jobba sådär varannan vecka. Alltså jag och Martin (en på jobbet) ska jobba varannan vecka morgon (6-15) och varannan vecka eftermiddag (10-19). Vilket jag inte riktigt gillar, men man måste ju smöra lite för att få fast anställning, inte sant? Men jag trivs faktiskt ganska bra på jobbet. Det kunde ju ha vart bättre men jag har schyssta arbetskamrater och det är väl det som behövs? Känner just nu att jag inte behöver så mycket annat. Bättre lön kanske, haha!

Sen har jag en till rolig sak att berätta. Jag har ju börjat om att rida, på Uddevalla ridklubb, trivs inte sådär jättemycket, tycker nästan synd om vissa av hästarna. Speciellt en. Hela ryggen är böjd på honom och han är väldigt gammal, han borde verkligen pensioneras. Det känns inte helt seriöst eftersom jag inte har varit nära hästar på SÅ länge så behöver jag lite hjälp med ganska mycket, men det syns inte till NÅGON när man väl behöver hjälp, hur snällt är det? Och så blev jag helt plötsligt själv i min grupp eftersom det inte dök upp någon annan på typ 3 gånger, så nu har dom flyttat mig till en grupp som har ridit betydligt längre än mig, och det känns inte heller helt bra eftersom jag är så osäker. Men nu till det roliga! Jag har pratat med ett stall som ligger ute i bokenäs. LBWestern heter stället. Dom lär ut westernridning från grunden! Och DÄR ska lilla jag få börja rida! Det är lite dyrare men det gäller ju att prioritera. Har velat rida westernridning sen jaa, jag minns inte när. Och nu ska jag mest troligt få börja i en nybörjargrupp där! (Nybörjare för westernridning) SUPERKUL!!! Tack Jesper för att du låter mig spendera pengar på det! Älskar dig!

Oj vad tiden rusar iväg! Nu måste jag hoppa in i duschen som jag har längtat efter hela dagen.
Ha det superbra!

Kommentarer
Postat av: Gentiana

hallå snyggve tryggve.,. allt bra..?

2007-12-08 @ 01:15:41
URL: http://gt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0